home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ferrari je još ranije na zatvorenoj prezentaciji odabranoj grupi ljudi prikazao svoj novi supersportski automobil koji je bio poznat po kodnoj oznaci F150 Project i koji se najavljuje kao naslednik Enza. Međutim, u Ferrariju se nisu odlučili za naziv F70, FX70 ili F150, već je novi supersportista nazvan – LaFerrari.

Po zvaničnim podacima, LaFerrari raspolaže sa ukupno 963KS i 900 Nm, a kombinuje 6,3 litarski V12 motor sa 800KS pri 9000 o/min. i 700 Nm, kao i elektromotor sa 120 kW/163KS. Menjač je inače sedmostepeni DCT.

LaFerrari od 0-100 km/h ubrzava za manje od 3 sekunde, do 200 km/h stiže za manje od 7 sekundi, do 300 km/h za 15 sekundi, a najveća brzina će biti veća od 350 km/h. Ovde i podatak da emisija CO2 iznosi 330 grama po km.

Stazu Fiorano je po ranijim informacijama prešao za 1:20 minuta (za volanom je bio Alonso), dok bi Nirburgring trebalo da "savlada" za manje od 7 minuta.

LaFerrari je dugačak 4702 mm, širok 1992 mm, visok 1116 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2650 mm, težina je 1255 kg, raspored težine je 41% napred i 59% pozadi, a točkovi su od 19 i 20 inča (gume 265/30 napred i 345/30 pozadi).




Za zaustavljanje se brinu Brembo karbon-keramičke kočnice, a u paketu su i ESC, EF1-Trac (F1 elektronski Traction control) i E-Diff 3, treća generacija elektronskog diferencijala.


Takođe, nedavno su pojedini izvori objavili da je Ferrari već primio 499 narudžbina za ovaj novi model (čija je cena 1,3 miliona evra), a budući da je najavljeno da će i biti proizvedeno 499 komada, to praktično znači da je LaFerrari rasporodat i pre premijere u Ženevi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Na kraju i slike sa sajma u Ženevi koje je objavio britanski Autocar 






 


čitanja : 20775



Komentari

Mora li to la...

Autor englez 05 Mar 2013, 09:54

Ovo od napred obecava. Ime su zeznuli. Samo sto ne bi trebao da ima farove ko ostali modeli iz game, jer ipak on treba po svemu da se izdvoji. I zivo me zanima zadnji deo. Onaj tizer ne obecava...

Autor Pitbull 05 Mar 2013, 10:34

@ Pitbull, baš gledam neke komentare na raznim forumima, pa sam našao i ovo objašnjenje za ime: "la Ferrari" means "the Ferrari"... but, in this way, "the" (la) implies "the ferrari par excellence", or" ultimate, definitive "

Autor auto 05 Mar 2013, 10:36

auto
Da, jasno je to. Ali mi nekako nije ubedljivo ime i zvucno, kao Enco npr. Znaju svi da je to ultimativni Ferarri, bez da se naglasava. Do duse, meni se ni ime Aventador ne svidja kao Murcielago ili Gallardo.

Autor Pitbull 05 Mar 2013, 10:41

Sto se tice ove pretpostavke za vreme ispod 7 min na ringu, kao NISSAN GTR track edition- Nismo. : )))

Autor Pitbull 05 Mar 2013, 10:44

lala...

Autor milan 05 Mar 2013, 11:15

Da nema ove retrovizore kao FAP auto bi bio fenomenalan. Stvarno, su mogli ove retrovizore malo diskretnije, podseca me na strizibubu :)

Autor Suvi Sljiva 05 Mar 2013, 12:26

Mogli su stpove bolje, kao i farove, da ne budu isti ko na 458. Lici mi vise na McLarena nego na Ferarri.

Autor Pitbull 05 Mar 2013, 13:33

Oh la la, ovo je bolje no sto sam mislio.

Autor Milos 05 Mar 2013, 13:35

150kg laksi od McLarena...

Autor hh 05 Mar 2013, 13:37

Ubica nema šta al nešto i nisam preterano oduševljen,tj može se reći da sam očekivao više što se tiče dizajna, svetla ista ko ona onom pokušaju od ferarija f12 berlinetta, zadnja svetlosna grupa ko i da ne postoji, samo 2 kružića, prednji branik ko i da nema samo neki spliter na sredini i to je to, a ove retrovizore ne bih ni da komentarišem!

Takođe ne razumem svrhu tih elektro motora, za koji đavo se sad to tura u sve Hyper automobile...? i samo povećava kilažu...

Sviđa mi se fora sa volanom i pedalama što imaju ta podešavanja, takođe i ovi difuzori napred i nazad što se pokreću, zadnji deo je fenomenalno odrađen a i unutrašnjost je dobra al jedva čekam neki test, da se lepo vide svi detalji!

A verujem da će za vožnju biti jedan od najboljih automobila! Tu nema rasprave!

Autor Vujke 05 Mar 2013, 13:57

elektro motor toliko povecava kilazu, da ferrari od 950ks ima istu tezinu kao reno klio dizel. 1250kg :D ne znam gde ces jos ispod..

jedino da ga naprave od nekih F1 materijala, al cena onda vise ne bi bila milion funti...

Autor flow_ 05 Mar 2013, 15:04

Auto je predobar. Jedino sto ima slicne farove kao 458, a ja nisam odusevljen njima bio ni pre.
Ovo je auto za stazu, ne za maximalne brzine na pravcu..

Autor NemanjaBB 05 Mar 2013, 16:00

SAVRSENSTVO!!!
Jedina mana,ako bih trazio dlaku u jajetu je sto vrata izgledaju nezgrapno kada se otvore

Autor UROS 88 05 Mar 2013, 17:16

Enterijer je mogao bolje, Lambo je space shuttle za ovaj. Sto rece neko sta li ce im ovo LA? Pozadi me podseca na Pagani modele. Motor, performanse ekstra, samo da je bez onog hibrida. haha Trebali su mu pozadi napisati "bluetec". :DD Cijena je vise nego bezobrazna.

Autor Sony 05 Mar 2013, 18:37

Hm, samo jedna sitnica - ako ste primetili, nigde na ovom modelu ne pise sto je pisalo na svim Ferarijevim superautomobilima - Pininfarina.
Cudno? Ili sam ja mozda prevideo...

Autor Suvi Sljiva 05 Mar 2013, 19:06

laferrari , auto je top ali ime je sala la sala, moraju nesto zasrat...laferrari

Autor heha 05 Mar 2013, 19:50

@sony

nemas pojma, lambo uopste nema auto u ovoj klasi.

Sto se farova tice, pogledajte malo bolje, jer nisu isti kao oni na 458ici.

Autor hh 05 Mar 2013, 20:22

hh, nemas ti pojma, sta je sa Sesto elemntom i Reventonom. Ferrari nema odgovor ni na Aventador. Ferrari je za napaljene klince i kompleksase, to jepoznato.

Autor Sony 05 Mar 2013, 21:08

Dobar je ali kod mene je izostao wow efekt po pitanju dizajna,fali agresivnosti,ali daleko od toga da je loš...

Autor Nepoznata Osoba 05 Mar 2013, 21:09

Ako neznate u Talijana postoji izreka:"Onaj ko želi biti neko i nešto kupuje Ferrari,onaj ko je neko i nešto kupuje Lamborghini"

Autor Nepoznata Osoba 05 Mar 2013, 21:12

@Suvi Sljiva

Nisi prevideo. Pre pola godine sef dizajna u Ferrariju je sa ponosom istakao da je LaFerrari prvi model koji je u potpunosti dizajniran unutar Ferrarija. To bi trebalo reci da je Ferrari od ovoga modela poceo novu eru dizajna koji se ne oslanja na vanjske saradnike (tj. Pininfarinu)

Autor nsx 05 Mar 2013, 21:29

@sony
reventon je bodykit za murcielaga, a sesto elemento ne postoji. Lambo je vise sminka...

Autor hh 05 Mar 2013, 21:42

Napred je ruzan. Ime, takodje. Ipak je Pininfarina taj kome treba da prepuste dizajn, a da se oni bave tehnikom.

Autor Quattrone 05 Mar 2013, 21:42

@ Nepoznata Osoba
Upravo tako.

Autor Quattrone 05 Mar 2013, 21:50

@nepoznata osoba

koliko znam to je rekao Frank Sinatra.

Autor hh 05 Mar 2013, 21:54

Ne sumljam da će biti ultimativna mašina, ali za mene dizajn je totalni promašaj. Ništa bez Pininfarine.

Autor MAX 05 Mar 2013, 22:10

Malo je reci savrsenstvo!

Autor bk 05 Mar 2013, 22:54

carobnjak 05 Mar 2013, 22:17

Sreca pa ga ''znam'' :)

Autor hh 05 Mar 2013, 22:57

Sve sem ovog veritaklnog cuda na air intake-u, inace izgleda kao F16.

Svidja mi se sto nisu otisli u potpunu krajnost.

VOLAN SAVRSEN.

Jasna referenca na Enzo, ali ipak model za sebe.

Zao mi je samo farova sa FF, mogli su da izmisle neku samo led tracicu bez ikakvih sijalica.

Autor Fordovac 06 Mar 2013, 09:39

Zaboravili su da napisu "Prosecna potrosnja 7,5 litara ". :)

Autor RS 06 Mar 2013, 16:10

Batalite mime fare mad ne znate sta private! Prvo Ime, sve I da se zone sulumija vrh je! Dizajn, ovo "auto" nije dizajniro covjek nego vazdusni tunel i i ne treba da se svidi ljudima koji to ne razumiju! A sto se tice lamba, kakav je to sportista (a da ne pominjem rijec super) koji u krivinu vuce prvo nosom? Nevjerovatno!!!

Autor Banjez 13 Mar 2013, 02:22

prelep jedrag

Autor dragan 23 Okt 2013, 14:42

misli da je naziv apsolutno !
Pogođen bez presedana, da bi ipak
upečatio novu generaciju savršenstva bez mane!!
DEFINITIVE ULTIMAT:)

Autor Maximus 12 Mar 2015, 21:31